Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Heesch, Nederland van Petra Teeffelen - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Heesch, Nederland van Petra Teeffelen - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

19 Juni 2014 | Nederland, Heesch

Vorige week vrijdagmiddag uit Zwitserland vertrokken, na 's morgens het appartement opgepoetst te hebben.
Vlakbij Ludwigshafen hebben we een hotel opgezocht en 's avonds, tussen uitsluitend Duitsers, de voetbalwedstrijd Spanje-Nederland gekeken.
Niet gehinderd door enige kennis van voetbal en alles wat daarmee te maken heeft, was ik in de veronderstelling dat de aanwezige Duitsers wel voor Spanje zouden zijn. Nou het tegendeel was waar: bij het Spaanse doelpunt, keken ze net zo sip als Paul en ik. Om samen met ons te juichen bij de volgende vijf Nederlands goals. Sport verbroedert! Hoe mooi toch!!

Bij binnenkomst van het hotel liepen we over een grote mat met tekst (zie onderstaande foto). Ik kon het niet nalaten deze foto op Facebook te plaatsen; een knipoog naar 'onze' Spaanse tegenstanders die avond.

Thuisgekomen konden we aan de slag met zaken die staan te springen om aandacht als je vakantie erop zit zoals de was, de post, de boodschappen etc. Maar ook diezelfde middag weer naar Maarten, 'mijn' geweldige sportmasseur voor mijn oh zo mishandelde kuiten. Toen hij er alleen maar naar wees, piepte ik al.

En we waren toch thuis ……. dus meteen hurry up diezelfde middag/avond ook nog naar een verjaardag. Beregezellig overigens!

Dat alles bij elkaar opgeteld, maakte dat ik de volgende dag zo ongeveer gevloerd was en Paul ook maar op halve kracht draaide. Leeftijd ....… :-) ?
Het was nog maar zondag ……. en we hadden al zoveel gedaan.

De trainingen gingen en gaan ondertussen gewoon door.
Vandaag voor het eerst mét rugzak getraind, oefff dat viel nog niet mee. En dan is ie nu nog maar 5 kg, dit wordt meer! Komend weekend gaan we eens kijken wat alle spullen bij elkaar wegen, en dan verdelen we de buit.

Loop ik vanmorgen als een backpacker in het bos. Dit voelde enigszins ongemakkelijk tót er in de verte iemand opdoemt met …….. ook een flinke rugzak. Ik meende bij zijn groet een glimlach van herkenning te bespeuren, hij voelde zich (denk ik) ook voor joker lopen. Zolang ik dit zelf maar denk, dan is het toch goed toch?

En om de zaak compleet te maken, vandaag ook de vliegtickets en vouchers ontvangen. Het hoeft nu alleen nog maar zaterdag 28 juni te worden ……..

Kom maar op!

  • 22 Juni 2014 - 22:38

    Thea:

    Petra alle verslagen gelezen. Je schrijft inderdaad erg gezellig. Leuk om jullie zo te kunnen volgen! Succes en groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Actief sinds 05 Juni 2014
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 11340

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 26 Juli 2014

Onze weg naar Santiago

Landen bezocht: