Fotomodellen en afpellen - Reisverslag uit O Pino, Spanje van Petra Teeffelen - WaarBenJij.nu Fotomodellen en afpellen - Reisverslag uit O Pino, Spanje van Petra Teeffelen - WaarBenJij.nu

Fotomodellen en afpellen

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

15 Juli 2014 | Spanje, O Pino

Dinsdag 15 juli
Vanochtend tijdens het ontbijt hebben we bij toeval de rol van fotomodel vervuld. In de albergue was een fotograaf aan het werk: foto's van het gebouw, de kamers, de tuin én de ontbijtruimte ....... laten wij daar nou net zijn! Dus straks in de brochure en op de website zie je ons daar zitten in het kader van 'Breek de dag, tik een eitje'.

De 14 kilometer van gisteren heb ik vandaag duur betaald, vanaf de eerste stap was het knudde met een rietje oftewel naatje pet! Zelfs een extra rondje paracetamol mocht niet baten.
Ik heb afgelopen weken regelmatig teruggedacht aan de trainingen op de fietsbrug in Oss. Die waren toen echt zwaar. Maar nu, nu zou ik de heuvels hier er graag voor inwisselen!

En het is warm deze week, pffff! Je weet vast wel hoe het voelt als je een uur flink gesport hebt, nou zo lopen wij er ongeveer driekwart van de dag bij. Het ziet er niet uit en naar toilet gaan, voelt als afpellen. Getverderrie!

Ik heb het al vaker genoemd, maar de mensen zijn hier zo aardig. We kwamen vanochtend weer door zo'n slapend dorpje, staat daar ineens een mandje pruimen op een krukje. Pak maar hoor!

We zijn vandaag gestopt in O Pedrouzo en overnachten in een albergue naast de kerk!
Ook Ariane, een vriendin van ons uit Rijsbergen, overnacht hier. Gezellig! Ariane loopt morgen naar Santiago, en daarna door naar Finisterre. Knap hoor!
We zien Ariane in ieder geval weer op het vliegveld in Santiago want we vliegen, zonder dat we het van elkaar wisten, met dezelfde vlucht terug.

• 15 Juli 2014 - 18:57

Wim En Mirjam:

Topprestatie in Spanje in de week van de 4-daagse!

• 15 Juli 2014 - 19:33

Thea:

Weer een mooi verhaal! Misschien is schrijven wel je nieuwe carrière!
    Veel succes nog!

• 15 Juli 2014 - 21:12

Audrey:

Jullie blijven toppers!! Beslist geen tobbers, ook al voelt dat soms zo.....

• 15 Juli 2014 - 21:37

Sigrid:

Kom op jullie kunnen het, de laatste loodjes..
    hoop dat er nog mooie dingen op jullie pad komen, geniet er ook nog even van..
    En mam ik vind je kapsel leuk :) pap, je ziet er nog even relaxed uit haha..

Liefs Sigrid.

• 15 Juli 2014 - 22:53

Ruud:

Ik lees met groeiende bewondering jullie verhalen. Het is nogal een prestatie, daar mag je ongelofelijk trots op zijn!! Succes met de laatste loodjes!

Groetjes,
    Ruud

• 15 Juli 2014 - 23:45

Wilma Verstegen:

Zojuist jullie verslag van de laatste week zitten lezen. Petra, je schrijft geweldig! Wat maken jullie een mooie maand mee met vele geweldige ontmoetingen. Deze ervaring neemt niemand jullie meer af. En die laatste kilometers redden jullie ook, dan maar een paracetamolletje meer! Geniet nog deze laatste dagen/week. Alle liefs, Wilma