We did it!! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Petra Teeffelen - WaarBenJij.nu We did it!! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Petra Teeffelen - WaarBenJij.nu

We did it!!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

18 Juli 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

Vrijdag 18 juli
Vanmorgen zijn we bij de kathedraal aangekomen! We did it!!
De ontlading was toch wel redelijk heftig.
Nadat mijn tranen gedroogd waren, heb ik Marleen gebeld. Want met 'We' bedoel ik: Paul, mijzelf én Marleen!

En nu? Twee uur later? Ik ben zo blij, maar blijf huilen om niks. Het is gelukt, onze missie is geslaagd. Ik kan het nog niet zo goed bevatten.

Na aankomst direct door naar een indrukwekkende pelgrimsmis.
En ja, de botafumeiro heeft voor ons geslingerd. Heel bijzonder!

Later deze dag of morgen zal ik dit verslag uitbreiden, nu even landen en bijkomen

• 18 Juli 2014 - 14:05

Thea:

Geweldig!! Proficiat!!!

• 18 Juli 2014 - 14:07

Paul Jansen:

Hai Dyharts!!!!!!!!!!!!
    Geweldig dat jij, jullie het volbracht hebben. Nogmaals geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!
    We spreken elkaar later.

Een geweldige groet van Ans en Paul

• 18 Juli 2014 - 14:08

Jet:

Proficiat. Een diepe buiging!

• 18 Juli 2014 - 14:11

Raymond Wijnands:

Super! Van harte gefeliciteerd met deze fantastische prestatie! Knap hoor! We horen de details later! Geniet ervan! Maud & Raymond & Kids

• 18 Juli 2014 - 14:41

Sigrid:

Super gedaan!! En nog snel ook ;)
    Gefeliciteerd

• 18 Juli 2014 - 15:01

Mariëtte En Elly:

Hebben jullie vanaf het begin met stijgende bewondering gevolgd!!!!
    Geweldig en van harte gefeliciteerd met deze prestatie!!!
    Mariëtte en Elly

• 18 Juli 2014 - 15:02

Pedro:

Wat een strijd hebben jullie geleverd!
    Zowel fysiek als psychisch een hele zware belasting.

Maar wat geweldig dat jullie dit hebben volbracht.
    Soms met de gedachte het bijltje er bij neer te gooien, maar dan toch weer de kracht vinden om door te gaan.
    Wat een doorzetters, volgens mij kunnen jullie nu samen alles aan.

Proficiat, knap hoor!

• 18 Juli 2014 - 15:44

Bianca:

Wat een geweldige prestatie van jullie allebei! Petje af hoor, proficiat!
    Wij drinken vanavond een goed glas wijn op jullie, proost!
    Groetjes en veel liefs van Humphry, Bianca en de kids

• 18 Juli 2014 - 15:59

Godelief En Rob:

Proficiat Kanjers

We drinken er vanavond een op en hopelijk jullie ook
    Nog hele fijne dagen en we zien jullie weer snel

• 18 Juli 2014 - 16:23

Pascale:

Lieverds, hoe geweldig is dit. Zo ontzettend knap. Vanavond toasten we op jullie. Liefs.

• 18 Juli 2014 - 18:37

Ben En Ria:

Duizend maal PROFICIAT!!!! met het behalen van deze mijlpaal!
    We hebben er een enorme bewondering voor, en ook dat je ons deelgenoot hebt gemaakt van alle gevoelens onderweg. Mooi dat we dat op afstand allemaal kunnen volgen.
    Laatst met onze vakantie in Zwitserland kwamen wij nog een bord tegen van de pelgrimstocht en hebben daar aan jullie gedacht.
    Ik heb er een foto van en stuur het wel over de mail, ik weet niet hoe deze hier bij te voegen.
    We wensen jullie nog menig feestelijke uurtje toe, veel rust en een veilige thuiskomst.
    Heel veel groetjes, Ben en Ria.

• 18 Juli 2014 - 19:40

Hetty:

Super!! Gefeliciteerd! Wat een overwinning! Geniet nog lekker na......

• 18 Juli 2014 - 19:52

Wim En Mirjam:

Yes, you dit it! Respect en bewondering!

• 18 Juli 2014 - 20:47

Harrie En Carla:

Ge-wel-dig !! Chapeau ! Jullie hebben het toch maar gedaan. Fantastisch. Helaas hadden wij de laatste dagen geen wifi. Nu even op een terras op een camping tussen Vallodolid en Salamanca. Dus té ver weg om even langs te komen, helaas ! Maar we gaan elkaar nog zeker spreken. Ga maar nagenieten van deze geweldige prestatie en nog een week van uitrusten, napraten etc. Jullie hebben het gehaald en het is volbracht wat je voor ogen had. Tot.....!!! Lieve groetjes Harrie en Carla

• 18 Juli 2014 - 23:11

Irene En Wouter:

Nogmaals gefeliciteerd! In het bijzonder Petra natuurlijk maar natuurlijk ook Paul en - ook al "ken" ik haar alleen uit jullie enthousiaste verhalen - Marleen. Heel veel bewondering voor jullie. Hoop dat niet ALLE gladiolen naar Nijmegen zijn gegaan vandaag want jullie verdienen er ook een heleboel! En die (lof)trompet die spelen anderen voorlopig nog maar lekker even voor jullie :-)
    De uitdaging is meer dan volbracht maar ik hoop voor jullie dat er nog vele mooie kilometers zullen volgen waarbij je minder af hoeft te zien. Maar nu eerst lekker uitrusten en nagenieten.

xx Irene en Wouter

• 19 Juli 2014 - 11:06