Memorabel moment - Reisverslag uit Beatenberg, Zwitserland van Petra Teeffelen - WaarBenJij.nu Memorabel moment - Reisverslag uit Beatenberg, Zwitserland van Petra Teeffelen - WaarBenJij.nu

Memorabel moment

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

12 Juni 2014 | Zwitserland, Beatenberg

Vandaag hebben we toch wel een beetje een memorabel moment beleefd: samen hebben we 10 km in één keer gelopen. Na afloop wist ik niet of ik nou moest lachen of moest huilen, dus allebei maar gedaan ;-)

Ik maak er een grapje van, maar dit is toch echt iets waar we een half jaar geleden niet op hadden kunnen hopen, laat staan dat we verwacht hadden dit te kunnen realiseren.
Van velen hebben wij afgelopen tijd steun ontvangen, waar we uiteraard heel blij mee waren en nog steeds zijn. Maar Marleen is de eerst aangewezene om te bedanken als het om deze prestatie gaat, want dat is het toch wel.
Ik heb Marleen dan ook direct een appje gestuurd, waarop zij meteen reageerde. Haar betrokkenheid spatte er vanaf!! Geweldig zo'n coach!

Deze 10 km hebben we in Beatenberg gelopen, een langgerekt dorp met zo'n vals platte dorpsweg. Eigenlijk stond vandaag 9 km op mijn trainingsschema, deze afstand zou ik voor het eerst lopen. Maar gaandeweg bedacht ik me:"als ik 9 km kan lopen, dan kan ik ook de 10. Maar oh, wat viel die laatste 1,5 km tegen. Bah, bah.

Maar de buit is binnen en we hebben het lekker gevierd met een aardbeienvlaaitje en witte wijn. Een heerlijke combi :-)

We did it!!
En trots dat we zijn!

  • 13 Juni 2014 - 00:04

    Sigrid:

    Wow, 10 km knap hoor.. Dat hadden we een half jaar geleden inderdaad niet gedacht
    Jullie gaan het helemaal maken, de weg naar Santiago..
    Erg leuk om jullie verhalen te lezen en een beetje mee te beleven wat jullie meemaken.
    De humor erin maakt het extra leuk om te lezen!

    Heel veel succes in Santiago..
    Ik geloof dat jullie het gaan maken!

    Liefs Sigrid

  • 13 Juni 2014 - 10:29

    Paul Jansen:

    Hai di harts,
    Nu moet je niet meteen overdrijven want er komen nog meer dagen.
    Wat niet betekent dat ik het wel geweldig vind.
    Ga door op de ingeslagen weg en ik blijf je volgen.

    Groetjes vanuit een zonnig Bennebroek
    Paul

  • 13 Juni 2014 - 11:55

    Carla Ruijs:

    Goed zeg ! Het zal zeker niet meevallen, maar het klinkt wel heel positief ! Ga zo door en het gaat helemaal goed komen in Santiago, daar ben ik van overtuigd.

    Groetjes,

    Carla. -xx-

  • 13 Juni 2014 - 21:29

    Bernadette:

    Ha sportievelingen,

    Heb net even een 'inhaalslag' gemaakt door al jullie verslagen te lezen... Ziet er inderdaad heel veelbelovend uit! 'The Way' is absoluut ergens goed voor geweest. Alleen maar positieve energie!
    Het zal vast regelmatig bikkelen worden, maar ik heb er het volste vertrouwen in! En zo'n 'afterparty' is natuurlijk ook nooit weg...:-)

    Liefs, Bernadette

  • 15 Juni 2014 - 18:00

    Marleen:

    De trots en het vertrouwen beginnen terrein te winnen. Het heeft even geduurd :-) maar nu heb je ook wat! Mijn vertrouwen blijft onverminderd groot..

  • 18 Juni 2014 - 16:23

    Francien Van Den Berg:

    Lieve Petra,

    Wat een prestatie en wat een drive spreekt er uit je verhaal.
    Ik vind je motivatie van grootte klasse en ik weet zeker dat dit jullie gaat lukken.
    Wij, henk en ik, gaan jullie volgen en wensen jullie alle succes en doorzettingsvermogen toe.
    liefs Henk en Francien

  • 19 Juni 2014 - 20:59

    Irene:

    Jouw goede coach verdient zeker een boel lof maar vlak je eigen doorzettingsvermogen niet uit!!!
    Het gaat helemaal goed komen daar ben ik van overtuigd. Leuk om jullie verhalen mee te lezen.
    Zet 'm op! x Irene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Beatenberg

Petra

Actief sinds 05 Juni 2014
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 11394

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 26 Juli 2014

Onze weg naar Santiago

Landen bezocht: